2015 FAI F3K World Championship for Model Gliders, LUDBREG, CROATIA

>>>> check official web site here <<<<

Iz života kluba

Aeromodelarstvo

Kategorije

Korisnici

Registracijom postajete i pretplatnik našeg newslettera. (opširnije...)



ak-rudolf-fizir.hr > Novosti > F3K Zielona Gora - izvještaj

F3K Zielona Gora - izvještaj

Proteklog vikenda, 24. -25.5.2014. u Poljskom gradu Zielona Gora održavalo se natjecanje u F3K kategoriji. Bilo je to prvo natjecanje u ovoj sezoni na kojem je nastupila ludbreška ekipa u sastavu Danijel Horvatić, Filip Geci te Miljenko i Nikola Frančić. Natjecanje se bodovalo za eruoligu tkz. EuroContest i Svjetski kup.

Pokret prema Poljskoj bio je u petak u 3 sata ujutro te nakon 13 sati napornog putovanja konačno smo stigli na livadu. Pošto smo prvi puta nastupili na tom natjecanju i vidjeli livadu prvi puta, bili smo ugodno iznenađeni izgledom livade i cijelog kompleksa sportskom aerodroma na kojem se natjecanje održavalo. Kamp sa tuševima (i toplom vodom koje nije nestalo), mala kuhinja, struja, klupice (na kojima smo dovršavali modele) i sve ono što je potrebno za kampiranje.

poljska1

Nakon što smo svi složili šatore i malo odmorili od puta krenuli smo na večeru u grad. Poslije sat vremena traženja restorana po gradu od 120 tisuća stanovnika, smjestili smo se u jedan restoran koji je u petak navečer izgledao više na "hurem" nego restoran (izborojano, omjer cure : dečki = 40:9). Moram napomenut da iako smo jelo čekali više od sat vremena, svi smo bili zadovoljni kvalitetom (kvantitetom baš i ne) hrane. Nakon povratka u kamp jedino preostalo je druženje s kolegama iz Švedske, Rusije i Finske i rasprava o sljedećem svjetskom prvenstvu koje se 2015. godine održava u Ludbregu, te smo dobili nekoliko odličnih savjeta kako takvo natjecanje organizirati na najvećem mogućem nivou.

poljska2

Iako je za cjelu subotu bila najavljena kiša, s natjecanjem se krenulo kako je bilo planirano, u 10 sati. Vrijeme je gotovo cijeli dan bilo upravo onakvo kakvo nama odgovara osim u nekoliko kratkih trenutaka kad je vjetar malo pojačao. Prvi zadatak je bio dizanje po 15 sekundi koji smo mi svi lagano napunili. Drugo se letilo zadnji i predzadnji koji su Filip i Nixa napunili, Danijel je letio u dosta zahtjevnom vremenu te mu je sfalilo 16 sekundi za puni rezultat dok je Mimi zbog krive procjene udaljenosti dobio slabih 777 bodova. Treći zadak je bio 3 od 6, "smrtni" za nas sve. Danijel je zbog krive procjene helpera izgubio minutu, Mimi i Nixa prošli malo bolje, 982 odnosno 959 bodova, a Filip 912. Četvrti zadatak, 1, 2, 3, 4 minute svi napunili bez većih gubitaka vremena, a Danijel i Nixa dobili 1000. Peti, a ujedno i posljednji zadatak u subotu jer je počela kiša bio je zadnji let 5 minuta, Filip, Danijel i Nixa napunili bez većih problema, onako, iz prve, dok je Mimi opet zbog loše procjene udaljenosti dobio 350 bodova. Usljedilo je tuširanje, kratki odmor i odlazak u grad.

poljska4

Trežeći neki drugi restoran slučajno smo naletili na "Barcelona Sport" Pub u kojem je bilo organizirano gledanje finala Lige prvaka. Uz prigodno jelo (hamburger i pommes) i piće (pivo) nakon odgledane tekme smo se vratili u kamp i na spavanje. Nedjelja je krenula dosta dobro, uz vrijeme koje je opet nama išlo na ruku, oblačno i mirno tako da smo svi bez većih problema napunili zadatak 3 puta 3:20 min. Sedmi zadatak po redu bio je 5 puta 2 minute, koji smo također svi, osim Filipa uspjeli napunit. U tom trenutku Nikola Frančić nalazio se na 2. mjestu te je slijedio još jedan zadatak za potvrdu postolja. Letio se istovremeni (3 puta) u kojem smo bili trojica: Danijel, Filip i Nikola. Do tada je već sunce zagrijalo cjeli teren jer se u međuvremeno i razvedrilo i nismo očekivali veće probleme u tom zadatku. Prvi start Nikoli je pukao štift kod izbačaja, ali uspio odletit 3 minute bez problema kao i Danijel i Filip. U vremenu između startova planira uzet drugi model, ali skuži da na tom drugom modelu je ispala čelična sajla koja povezuje servo motor s kormilom (za popravak trebaju 2 čovjeka, sav moguć alat i 10 minuta vremena kojeg nismo imali) pa nastavlja letit s ovim strganim modelom. Drugi start također svi radimo 3 minute bez većih problema. U trećem startu Nixa je bio u problemima (loš zrak) te se morao negdje preselit, ali to ipak nije ispalo najbolje pa slijeće nakon 2:19 min. Danijel je uspio napravit 2:57 u onom zraku iz kojeg je Nixa otišao, dok je Filip na sasvim drugoj strani livade napravio i treći puta 3 minute.

Posljedice te Nixine pogreške bile su velike, umjesto 2. mjesta i veliki broj bodova za svjetski kup, pao na 5. mjesto sa 99.41%. Pobjedio je Šveđanin, Mattias Hammerskiold ispred njemačkog dvojca Martina Herriga i Franzikusa Muschlera koji je ujedno bio i prvi junior. Danijel Horvatić završio je na 6. mjestu s samo jednim bodom zaostatka za Nikolom, Filip Geci bio je 18., Miljenko Frančić 22. Ukupno je nastupilo 62 pilota iz 9 zemalja.

poljska3

Ukupan zaključak nastupa u Poljskoj je bio da moramo biti zadovoljni rezultatima s obzirom na okolnosti, iako se moglo više. Nixin nastup samo 2 sata prije početka putovanja bio upitan zbog problema s modelima, a onaj s kojim je nastupio završio na livadi 10-tak minuta prije početka natjecanja. Možemo slobodno reći da je ovo bilo vjerovatno najjače natjecanje na kojem će nastupiti naši članovi ove sezone s obzirom da se Europsko prvenstvo ne održava. Bez obzira što nam je ovo bilo prvo natjecanje ove sezone i nismo znali "di smo", pokazali smo sami sebi, a i ostalim natjecateljima da smo tu, i dalje u Europskom vrhu i da neće samo tako lako preko naših leđa dobivati lagane "somove". Moramo dodati da je organizacija natjecanja bila vrhunska i da ćemo se sigurno vratiti! Ukupne rezultate natjecanja možete naći ovdje, a slike čeških kolega ovdje i ovdje.

Trenutno na stranicama

Trenutno aktivnih Gostiju: 6